مجله آنلاین آن

مبل کویین

مبل کویین


مبلمان مناسب از مهمترین انتخاب ‌ها برای دکوراسیون داخلی منزله به این خاطر که فضای زیادی از خونه را به خودش اختصاص میده و اولین چیزیه که به محض ورود توجه افراد را به خودش جلب می ‌کنه.

یکی از پرطرفدارترین مبل های کلاسیک فرانسوی، مبل کویین هست، که در طراحی اون سعی شده تا نهایت ظرافت و زیبایی و هنر فرانسه پدیدار بشه. خطوط منحنی به کار رفته در طراحی این مبل و هارمونی و هماهنگی چوب به کار رفته در اون باعث میشه این مدل مبل، در هر نقطه از فضای خونه قرار بگیره، اونجا نقطه عطف دکوراسیون داخلی منزلتون بشه. پس اگر دکوراسیون منزل شما کلاسیکه یکی از بهترین انتخاب ‌ها برای شما مبل کویین کلاسیک فرانسوی هست.

مبل کویین پشتی راحت و نرم داره، این پشتی کمی انحنا داره، بنابراین نشستن طولانی مدت روی این مبل باعث کمردرد و خستگی نمی ‌شه. تشک دوبل و همچنین دسته ‌های پارچه ‌ای و قوس ‌دار مبل کویین راحتی این مبل را دو چندان کرده.

چوب مبل کویین از جنس چوب راشه که مقاومت و استحکام بالایی داره. جنس پارچه مبل کویین، غالبا از جنس مخمله ولی برای این شما امکان فراهم شده که بنابه سلیقه خودتون جنس پارچه مبل تون را از بین از پارچه ‌های دیگه ‌ای مثل پنبه ‌ای، نخی، پشمی، کتان، ابریشم و… انتخاب کنید.

اگر از اون دسته افرادی هستید که طرفدار مبل لمسه‌ دار هستید، این امکان برای شما وجود داره که مبل کویین تون را به صورت لمسه‌ دار سفارش بدین.

ابعاد مبل کویین موجود در خانه هنر آن:

جنس چوب: راش
جنس پارچه:مخمل

ابعاد: ۸۶ در ۷۰ در ۷۳

ساخته شده با عشق و هنر به دست جوانان ایران زمین در کارگاه گروه خانه هنر آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *